Przed złożeniem zamówienia
Pytanie | Jaki jest koszt dostawy? |
Odpowiedź |
Zamówienia za kwotę min. 200 zł mają darmową dostawę, bez względu na ilość produktów, wagę czy rodzaj płatności (pobranie lub przedpłata). Koszt dostawy dla produktów tańszych niż 200 zł podany jest tutaj |
Pytanie | Czy sklep Tramp4.pl wysyła towar za granicę? |
Odpowiedź |
Tak, wysyłamy towar za granicę. Jeśli towar ma zostać wysłany za granicę, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu wskazania Państwu odpowiedniej domeny sklepu w której należy złożyć zamówienie. |
Pytanie | Jaki jest całkowity koszt transakcji? |
Odpowiedź |
Całkowity koszt transakcji to cena podana w opisie przedmiotu plus koszt przesyłki. W przypadku zamówień o wartości min. 200 zł transport na terenie Polski jest bezpłatny, więc płacą Państwo tylko za towar. |
Pytanie | Czy muszę rejestrować się w sklepie, aby złożyć zamówienie? |
Odpowiedź |
Nie jest to konieczne. Zamówienie zostanie zrealizowane bez konieczności rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Jednak rezygnując z rejestrowania się w sklepie nie będą Państwo mieli możliwości korzystania ze zniżek i innych przywilejów dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników. |
Pytanie | Jak szybko wysyłany jest towar? |
Odpowiedź |
Wysyłka następuje standardowo w ciągu 24h. Szczegółowy czas realizacji zamówień podany jest tutaj |
Pytanie | Czy na zakupiony towar można otrzymać fakturę VAT? |
Odpowiedź |
Oczywiście, jeśli w trakcie składania zamówienia zostanie wybrana opcja wystawienia faktury VAT, lub Kupujący poinformuje mailowo o chęci otrzymania faktury konsultanta firmy tramp4.pl, podając jednocześnie dane do jej wystawienia. |
Pytanie | Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową? |
Odpowiedź |
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail. |
W trakcie zakupów
Pytanie | Czy zamówiony towar można odebrać osobiście? |
Odpowiedź |
Tramp4 to także sklep stacjonarny, dlatego towar można odebrać osobiście pod adresem: |
Pytanie | Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić? |
Odpowiedź |
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Zapomniałeś hasła?” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować – prosimy o kontakt, na pewno pomożemy. |
Pytanie | Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane? |
Odpowiedź |
Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli tak się stało, skontaktuj się z nami, a na pewno wyjaśnimy tą sytuację. |
Pytanie | Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem tradycyjnym? |
Odpowiedź |
Tak. 27 1240 5208 1111 0010 2385 8089 F.H.U. Tramp Marcin Rakoczy Proszówki 382 32-700 Bochnia |
Pytanie | Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar? |
Odpowiedź |
Do każdego produktu dodaliśmy tabelę rozmiarową. Kompletny poradnik jak dobrać rozmiar można znaleźć tutaj |
Oczekiwanie na przesyłkę
Pytanie | Czy moje zamówienie zostało już wysłane? |
Odpowiedź |
W momencie wysyłki towaru, Klient otrzymuje powiadomienie wraz z numerem listu przewozowego, który umożliwia zlokalizowanie przesyłki. |
Pytanie | W jakim czasie od nadania firma kurierska dostarcza przesyłkę? |
Odpowiedź |
Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od nadania przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych. |
Pytanie | Jak długo trwa dostawa przesyłki Pocztą Polską? |
Odpowiedź |
Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej docierają zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania. |
Pytanie | W jakim czasie od nadania przesyłka znajdzie się w wybranym paczkomacie INPOST? |
Odpowiedź |
Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od nadania przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych. |
Pytanie | Nie było mnie w domu, kiedy kurier próbował doręczyć przesyłkę. Co mogę teraz zrobić? |
Odpowiedź |
Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje trzy próby doręczenia przesyłki, dlatego kurier jeszcze dwa razy będzie próbował doręczyć przesyłkę. Odbiorca nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z ponowną próba doręczenia przesyłki. |
Pytanie | Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu? |
Odpowiedź |
W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy. |
Pytanie | Czy można przełożyć w czasie wysyłkę towaru. |
Odpowiedź |
Tak, można określić czas nadania przesyłki, zanim zostanie ona przekazana do realizacji kurierowi. Jeśli zależy Państwu na zmianie czasu nadania, prosimy wpisać taką informację w uwagach podczas składania zamówienia, lub o jak najszybszy kontakt z nami w tej sprawie po zakupie towaru. |
Pytanie | Czy przed dostawą towaru kurier poinformuje mnie o tym? |
Odpowiedź |
Tak, nasza umowa z firmą kurierską zawiera usługę Predict czyli wysyłany do Klienta e-mail zawierający precyzyjny czas doręczenia przesyłki oraz nr. telefonu do kuriera. Kontaktując się z kurierem można zmienić datę lub godzinę odbioru przesyłki. |
Po zakupie
Pytanie | Niestety wybrany przeze mnie rozmiar nie pasuje na mnie. Czy mogę dokonać wymiany na właściwy? |
Odpowiedź |
Oczywiście, że tak. Warunkiem jest dostępność pożądanego rozmiaru w sklepie. |
Pytanie | W jaki sposób mogę dokonać wymiany rozmiaru na właściwy? |
Odpowiedź |
Szcegółowa instrukcja wymiany towaru znajduje się tutaj |
Pytanie | Ile mam czasu na wymianę lub zwrot towaru? |
Odpowiedź |
Czas na wymianę i zwrot towaru wynosi 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. |
Pytanie | Kto ponosi koszty odesłania towaru? |
Odpowiedź |
Koszt odesłania towaru jest po stronie Kupującego. |
Pytanie | Czy zapłacę za ponowna wysyłkę towaru do mnie? |
Odpowiedź |
Jeśli wartosć nowego produktu wynosi min. 200 zł to koszt ponownej dostawy jest darmowy. Koszt dostawy nowego produktu o wartości niższej niż 200 zł jest podany tutaj |
Pytanie | Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce z towarem? |
Odpowiedź |
W przesyłce powinien być formularz zwrotu/wymiany który można pobrać i wydrukować tutaj |