Przed złożeniem zamówienia

Pytanie Jaki jest koszt dostawy?
Odpowiedź

Zamówienia za kwotę min. 200 zł mają darmową dostawę, bez względu na ilość produktów, wagę czy rodzaj płatności (pobranie lub przedpłata). Koszt dostawy dla produktów tańszych niż 200 zł podany jest tutaj

Pytanie Czy sklep Tramp4.pl wysyła towar za granicę?
Odpowiedź

Tak, wysyłamy towar za granicę. Jeśli towar ma zostać wysłany za granicę, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu wskazania Państwu odpowiedniej domeny sklepu w której należy złożyć zamówienie.

Pytanie Jaki jest całkowity koszt transakcji?
Odpowiedź

Całkowity koszt transakcji to cena podana w opisie przedmiotu plus koszt przesyłki. W przypadku zamówień o wartości min. 200 zł transport na terenie Polski jest bezpłatny, więc płacą Państwo tylko za towar.

Pytanie Czy muszę rejestrować się w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Odpowiedź

Nie jest to konieczne. Zamówienie zostanie zrealizowane bez konieczności rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Jednak rezygnując z rejestrowania się w sklepie nie będą Państwo mieli możliwości korzystania ze zniżek i innych przywilejów dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Pytanie Jak szybko wysyłany jest towar?
Odpowiedź

Wysyłka następuje standardowo w ciągu 24h. Szczegółowy czas realizacji zamówień podany jest tutaj

Pytanie Czy na zakupiony towar można otrzymać fakturę VAT?
Odpowiedź

Oczywiście, jeśli w trakcie składania zamówienia zostanie wybrana opcja wystawienia faktury VAT, lub Kupujący poinformuje mailowo o chęci otrzymania faktury konsultanta firmy tramp4.pl, podając jednocześnie dane do jej wystawienia.

Pytanie Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Odpowiedź

Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

W trakcie zakupów

Pytanie Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Odpowiedź

Tramp4 to także sklep stacjonarny, dlatego towar można odebrać osobiście pod adresem:

Sklep Tramp4
ul. Konstytucji 3 Maja 1b
32-700 Bochnia

tel: 14 666 15 33 , 606 871 929
mail: info@tramp4.pl

Pytanie Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
Odpowiedź

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Zapomniałeś hasła?” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować – prosimy o kontakt, na pewno pomożemy.

Pytanie Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?
Odpowiedź

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli tak się stało, skontaktuj się z nami, a na pewno wyjaśnimy tą sytuację.

Pytanie Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem tradycyjnym?
Odpowiedź

Tak.

Dane do przelewu tradycyjnego:

Bank Pekao S.A.

27 1240 5208 1111 0010 2385 8089

F.H.U. Tramp Marcin Rakoczy

Proszówki 382

32-700 Bochnia

Dane do przelewu Klient otrzymuje także po dokonaniu zakupów.

Pytanie Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?
Odpowiedź

Do każdego produktu dodaliśmy tabelę rozmiarową. Kompletny poradnik jak dobrać rozmiar można znaleźć tutaj

Oczekiwanie na przesyłkę

Pytanie Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Odpowiedź

W momencie wysyłki towaru, Klient otrzymuje powiadomienie wraz z numerem listu przewozowego, który umożliwia zlokalizowanie przesyłki.

Pytanie W jakim czasie od nadania firma kurierska dostarcza przesyłkę?
Odpowiedź

Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od nadania przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych.

Pytanie Jak długo trwa dostawa przesyłki Pocztą Polską?
Odpowiedź

Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej docierają zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania.

Pytanie W jakim czasie od nadania przesyłka znajdzie się w wybranym paczkomacie INPOST?
Odpowiedź

Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od nadania przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych.

Pytanie Nie było mnie w domu, kiedy kurier próbował doręczyć przesyłkę. Co mogę teraz zrobić?
Odpowiedź

Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje trzy próby doręczenia przesyłki, dlatego kurier jeszcze dwa razy będzie próbował doręczyć przesyłkę. Odbiorca nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z ponowną próba doręczenia przesyłki.

Pytanie Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Odpowiedź

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

Pytanie Czy można przełożyć w czasie wysyłkę towaru.
Odpowiedź

Tak, można określić czas nadania przesyłki, zanim zostanie ona przekazana do realizacji kurierowi. Jeśli zależy Państwu na zmianie czasu nadania, prosimy wpisać taką informację w uwagach podczas składania zamówienia, lub o jak najszybszy kontakt z nami w tej sprawie po zakupie towaru.

Pytanie Czy przed dostawą towaru kurier poinformuje mnie o tym?
Odpowiedź

Tak, nasza umowa z firmą kurierską zawiera usługę Predict czyli wysyłany do Klienta e-mail zawierający precyzyjny czas doręczenia przesyłki oraz nr. telefonu do kuriera. Kontaktując się z kurierem można zmienić datę lub godzinę odbioru przesyłki.

Po zakupie

Pytanie Niestety wybrany przeze mnie rozmiar nie pasuje na mnie. Czy mogę dokonać wymiany na właściwy?
Odpowiedź

Oczywiście, że tak. Warunkiem jest dostępność pożądanego rozmiaru w sklepie.

Pytanie W jaki sposób mogę dokonać wymiany rozmiaru na właściwy?
Odpowiedź

Szcegółowa instrukcja wymiany towaru znajduje się tutaj

Pytanie Ile mam czasu na wymianę lub zwrot towaru?
Odpowiedź

Czas na wymianę i zwrot towaru wynosi 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Pytanie Kto ponosi koszty odesłania towaru?
Odpowiedź

Koszt odesłania towaru jest po stronie Kupującego.

Pytanie Czy zapłacę za ponowna wysyłkę towaru do mnie?
Odpowiedź

Jeśli wartosć nowego produktu wynosi min. 200 zł to koszt ponownej dostawy jest darmowy. Koszt dostawy nowego produktu o wartości niższej niż 200 zł jest podany tutaj

Pytanie Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce z towarem?
Odpowiedź

W przesyłce powinien być formularz zwrotu/wymiany który można pobrać i wydrukować tutaj